IndexIndex  portal*portal*  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  InloggenInloggen  

Deel | 

jaloerse agressie?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
leen
baby
baby

Vrouw
Aantal berichten : 82
Leeftijd : 49
Registration date : 19-06-07

BerichtOnderwerp: jaloerse agressie?   wo sep 26 2007, 15:20

Dieuwke, het nieuwe hondje stelt het Super:goed!!!!

Een kleine deugeniet ipv dieuwke zou haar naam erdieke moeten zijn

Dit weekend ben ik naar mijn ouders gegaan, ze hebben een boxer van 6jaar en juulke zijn zusje...

De eerste kennismaking verliep niet al te best, dieuwke blaft en grolt naar elke vreemde hond die me te dicht benaderd met hart en ziel zou ze me willen beschermen denk ik....bom

Dit is wel spijtig ik ga regelmatig naar de hondenwei en daar lopen vele hondjes en daar vertoont ze dat gedrag niet, enkel en alleen als een andere hond te kortbij komt....

Kan je dit gedrag nog corrigeren of niet, we hebben ze apart moeten zetten naar Juulke zijn zusje had ze gebeten en de boxer zou ook een hap gekregen hebben was vrij agressief ze liet haar tandjes goed zien... maar dat vertrouwenden we niet want hij is een dominante reu en onberekenbaar... dus voor alle veiligheid apart dus.

Bedoeling was wel dat ik ze overal ook wou meenemen maar blijkbaar gaat dit niet lukken?

De auto wil ze in maar trein of bus is ze vrij zenuwachtig, en telkens er een andere hond opkomt grollen blaffen en agressief.

Evil or Very Mad Twisted Evil
ja het is een kleine durfal!!!!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Priscillia
Admin
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 31
Emploi : profesioneel trimster-fokker
Loisirs : dieren
Registration date : 06-04-07

BerichtOnderwerp: Re: jaloerse agressie?   vr sep 28 2007, 22:06

je kunt mischien naar de hondenschool ermee gaan.

baby
baby

Vrouw
Aantal berichten : 141
Leeftijd : 60
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: jaloerse agressie?   do okt 25 2007, 21:46

mijn honden blaffen ook naar vreemde honden ALS we dan eens met ze gaan wandelen.ik denk dat het is omdat ik te weinig buiten ga met hun en als ze dan buiten komen oooweee maar meeste blaf doen ze het eerste half u zo,nadie zijn ze moe of er moet een grote hond afkomen en ge weet.....kleine hondjes moeten groot doen dan door te blaffen Razz
sloebertje is het meest jaloerse hondje,hij vringt zich in alle bochten en stilletje probeerd hij zo dicht mogelijk dan bij mij te zijn als een van de anderen op men schoot zit hahahaha hij weet als hij grold hij een tik krijgt van mij dus beter het slim spelen en zachtjes zen doel bereiken Smile
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: jaloerse agressie?   

Terug naar boven Go down

jaloerse agressie?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Honden :: Honden gedrag-
Ga naar: